Hallå, hur mår ni? 

Nu är jag på svensk mark, eller har varit sen i lördags. Karlaplan ekar tomt så jag har tagit mig till mina föräldrar på landet. Min sambo likaså. Vi har åkt ut till mysiga restauranger vid vattnet och varit i solen. Idag har jag ätit en mysig lunch med min syster och systerdotter (läs: min lillasyster), jag har även spelat tennis med Sofie i ösregn. Vi avslutade spelet hemma hos Sophia med choklad, tjejsnack och kaffe. Ikväll har jag mamma och pappa grillat,och avslutat med tårta i solen. Lugnet efter en vecka i Mykonos har börjat slå in och jag känner mig glad. 

Imorgon blir det inhandling inför resa nummer 2, en gravid kvinna som har en shoppinglista som kommer ta hela min yta i resväskan. Men vad gör man inte för dom man älskar. 





Hur fina är dom inte? Älskar dom! 

Kommentera

Publiceras ej