Hej!

Alltså så roligt, klämdag idag och jag känner mig verkligen klämd. Ironiskt. Lite orättvist behandla av två stycken som min magkänsla inte riktigt kan släppa. Får ont i magen. Tur att folk runt om förstår vad som är rätt och fel, och vad jag står för. 

Är på kontoret, en regnig måndagmorgon fast egentligen är det fredag. Är trött i varje liten muskel och känner mig mest bara delad och schitzofren.  För ena sekunden bubblar det i mig (sol) och andra sekunden känner jag mig som ensammast på jorden och vill bara gråta (regn). Vädermänniska. 

Dagens glädjehöjare är frukosten men hör och häpna, det finns fler. Bl.a. Att vi fått förlängning på vårt kontrakt till lägenheten och behöver nu inte vara tidstressade alls. Fantastiskt! 


Muuuuma, sitter nu med kopp nummer 2 och har matkoma. 

Idag blir en lugn dag, tid att få komma igen. Ikväll ska jag äta en god middag och ligga i soffan. Min bästis/bästisar ska också vara med. Och vi ska äta gott och kramas. 

Kommentera

Publiceras ej