Godmorgon måndag, en kopp te på det. Åkte tillsammans med en vän till jobbet idag, så fint sätt att starta dagen på. Pratade och kände mig förkyld, nu fryser jag lite (tur att jag har en stor famn att gosa in mig i efter jobbet). 

Min helg, min helg utan vin. Det behövs, och mer ofta än hur jag lever. Livetsdrycksug har jag mest hela tiden. Och helgen som kommer blir det aw med kollegorna, 25 års fest för Madeleine och glöggmingel hos Hugo. Helgen efter det flyttar jag in och fyller år. Och sedan är det semster och besök av vingårdar. Förstår ni att jag ska hänga i Sydafrika? Dricka sydafrikanskt vin. Så avundsjuk på mig själv! 



Fredag med mina fina vänner. Idol, godis och glass! 




Lördag dag spenderades med min Emma. Och min hund. 

I

I mina ridbyxor och ridstövlar tog jag mig till stan för fika med Amanda. 

Här är hon min älskling <3 


Sen vandrade jag vidare och hem till honom. Han hade köpt sushi och mjölkfritt snacks. Det där med att tänka till. Vi såg på så mycket bättre och Ps. I love you. Somnade vid 03 och vaknade förtidigt som vanligt. Jag blir nog aldrig en person som kan sova på morgonen. 










Hittade så roliga saker i mina lådor. Nästan 40 kort. 

Somnade helt slut igår och gick upp lite senare idag. Okej, måndag(!) nu kör vi! 

Kommentera

Publiceras ej