Måndagar brukar vara heliga, att få skriva av mig om min helg. Det påminner mig om hur mysigt och härligt min tillvaro är, det gör mitt hjärta alldeles varmt och får upp pulsen ett snäpp. Jag brukar läsa mitt inlägg, om och om igen. Rättar aldrig stavfel, för vill att det ska vara så spontan som möjligt. Skulle vilja att det speglade en riktig dagbok. Ett slitet sudd eller överstryckt med bläck. Så fint. 

Fredag: 


Han kom hem, trött, och vi blev kvar i soffan med vin och take away. 

Lördag: 

Tidigt upp för att handla bord. Nu saknas nya stolar. 

Åt en lång frukost och sedan åkte jag på dop.











Mjölkfritt fika åt mig. Jag var så lycklig!!! 

Åkte in till honom igen. Drack ett glas vin och gjorde oss iordning ihop. Även om vi var med varandra så var jag helt pirrig för att få umgås med honom såhär. Han hade bokat bord vid halv 9 vilket var perfekt för mig efter allt fika. 



Libanesiskt, och var så gott. Vidare till Karlaplan och dricka vin med några vänner till honom. Istället för att gå hem sprang vi förbi oxid och Sofie med sällskap. 



Sen däckade vi i soffan och vaknade på morgonen och la oss återigen. 

Söndag: 

Babyshoweer(!) 


Hoppade in i en taxi för att åka med tårtan. 



Min vackraste <3 

Jag fick en mjölkfri tårta. Jag älskar mina vänner så mycket att jag blir helt tårögd!!!!! 





Sen låg jag på golvet med den här gullisen! 


En fantastiskt mysig söndag. Ännu bättre när bakfyllan var total och jag bara ville hem och dra täcket över huvudet. Då hade han redan handlag och hällt upp godiset. Så bortskämd av honom. Jag fick tacos och somnade nöjd, efter några tårar och ord om hur mycket han betyder för mig. Känslomässig. 


En bra helg sprang förbi och nästa är redan bokad. Hoppas februari går lika snabbt som januari!  

Kommentera

Publiceras ej