Godmorgon fredag, 

Har precis avnjutit en härlig fredagsfrukost, den satt fint. Sovit så fruktansvärt inatt. Drömt mardrömmar, varit varm, varit kall och legat klarvaken. Grät en skvätt, frusteration över att inte kunna sova, och därför grät jag ännu mer. Jag kan inte sticka under stolen att jag är helt slut idag. Är glad över att åka hem till Vallentuna ikväll och få vila, och vila med honom. 

Men veckan har annars gått så fort, om 2 timmar ska jag också klippa mig, hihi Bye Bye håret. Älskar känslan av kort och friskt hår. Så dagen kommer att gå fort. 

Igår, liksom tisdag och onsdag, besökte jag gymmet. Korta pass och riktigt härliga. Ingen hets och press utan skön lätt löpning och några olika muskelgrupper. Lyssnar på min kropp och mår redan mycket bättre. 


I onsdags gjorde jag pestolax i ugn med blomkålsmos. Peston gjorde sig inte lika fin, så den fick vara utanför bilden!! 



Igår såg jag ut som en liten flicka med fläta. Tränade på nyöppnade Sveavägen, och herregud vilket fint gym. Precis mig i smaken, kommer fortsätta gå dit! 



Dålig bild, men behövs till min nya matblogg ;))), lagom tills han kom hem så var pannkakorna klara. Jag var ny tränad, ny duschad och helt slut. Efter pannkakorna bäddade han ner mig i soffan. 


Hoppas ni har haft en fin vecka!!!! 




Kommentera

Publiceras ej