Okej, igår hämtade Joel upp mig efter jobbet. I bilen pratade vi om hans stulna klocka och försökte komma på någon som hade en bild på när Joel har den. Och jag kom på det. Att sedan en tjej lagt upp en bild på sitt öppna instagram konto gjorde saken bättre. När vi jämförde bilderna stämde dom på pricken. Så nu väntar vi med spänning! 

Vi firade med bubbel och sushi. Louise kom hem och även Johannes. Mina 4 fina vänner. Louise och Joels nya våning = hatten av. Hissen in till lägenheten, 2 terasser med infravärme och värmegolv.  2 våningar varav den översta har glasgolv. Allt styra via en fjärrkontroll, tvn åker upp och ner, musik i varje hörn (även ute) och brasor. 










Sen satt jag och myste med Stella (Johannes lilla älskling) och drack gott. 



Kvällen var så trevlig att jag vaknade med så fantastiskt mycket energi imorse! 

Kommentera

Publiceras ej