Nu bildbombar jag med tredje inlägget, men fler kommer. Älskar att få dela med mig av dessa bilder ska ni veta. Hoppas ni känner samma färgklick på denna regniga torsdag som jag. 
 
 
 
Vi började dagen vid poolen. Så kan jag alltid börja mina dagar. 
 
 
Åkte till Good Hope. Ni kan själva läsa skylten. Rätt ballt att det är sjukt mycket vithajsforskning i dessa områden. Och läskigt såklart. 
 
 
Sen åkte vi till Boulders Beach och badade med pingviner. Och sedan åt vi mat, så fantastiskt god mat. Och vin. 
 
Dag 3. Poolen såklart. Vi övade på att simma! 
 
 
 
 
Sen kom vår trädgårdmästare med denna tidning och där var djurgården uppstaplade. 
Tror vi kramades i 10 dagar!!!!
 
 
ÄLSKAR MIN MAMMA!!!!! 
 
 
Och min snygga syster! 
 
Sen åkte vi till Camps Bay. Jag kan inte förklara hur vackert det var. Ni måste bara åka dit. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej