Onsdag, ja en onsdag som känns som en måndag. Och sååååå förkyld. Men när han körde mig till entré till jobbet imorse, och jag fick spendera min första morgontimme med honom så kändes inte förkylningen lika jobbig längre. All negativitet blir suddig och jag bara ler.

Min senaste vecka.  

Tisdag. Lagade laxsås till oss. Älskar att laga mat till honom. 

Vaknade upp på nyårsafton och åt frukost innan vi gav oss ut för att uträtta lite ärenden. 

En massa matbilder. Älskar mat <3 
Sen började vi göra iordning oss och Emma kom förbi för ett glas innan hon skulle på annat håll. Hon var så vacker. 

Sen tog vi oss till festen. Vi hade gatsby tema, alla var verkligen fab!!! 






Mina bästa killar <3 










Sen gick vi alla ut för att fira in tolvslaget. 


Och jag fick min man. Jag kan nog inte ord förklara hur kär jag är i honom. Han får hela min kropp att stanna, han får mig att andas lungt och han älskar alla mina bra egenskaper men även mina mindre bra sidor. Han tycker jag är snäll, spännande, underhållande och intressant. Han har ögonen för mig, och jag känner mig trygg med honom. Det är så enkelt. 

Och min bästa vän. Vilket år hon och jag fick. Mest ifrån varandra. Men det har bara gjort vår vänskap starkare. Jag kunde stå för mina fel. Och hon kunde förlåta mig. Älskar henne. Min älskade Natalie. 

Och dom två. Som jag älskar tillsammans. 








Nyårsdagen, torsdag. 

Han handlade och gjorde tacos till oss. En bättre start på 2015 finns inte. 





Fredag. Tog ledigt. Åkte till Ikea och andra ställen för mer till lägenheten. Sen monterade vi allt ihop. Han skrattade och kramade mig genom hela monteringen (tålamodet). 


Lördag, en promenad i solen. Förbi second hand och fick med ovan krukor hem. Sen började min förkylningen och jag hamnade i soffan resten av dagen. 
Då handlar han allt som kan tänkas behövas. Och lagar mat. Vi åt glass och godis hela kvällen och det ledde till att jag trodde jag var frisk på söndagen. 

Söndag. Sprang 4 km i detta magiska väder. Det är så vackert där jag bor. 

Sen saknade jag några saker från Ikea så vi åkte dit igen. Stackars M. Efteråt hann vi bara hem och lämna av allt innan vi åkte för att fira mina föräldrar. 





Åt gott med familjen. Han och min bror är nära vänner sen innan så allt var i sin ordning. 



Åkte hem och satte upp en ny lampa. Jag ska visa mer bilder när jag fått upp gardiner m.m. 

Måndag. Jobbade halvdag och åkte sedan till Sofie. Igår tisdag blev lungt. 

Jag lagade mat. Korvröra med bacon och rotfrukter (pumpa, sötpotatis, palsternacka, zucchini och morötter bland annat). 


Ett tungt huvud och han gick och handlade marränger, bananer och glass.
Satte på en film och jag var ett litet barn. Vad har jag gjort för att förtjäna honom(??????)


Nu är jag på kontoret och försöker vara stark. Nyser med jämna mellanrum och har ingen rockstar röst kvar. Men kriga Bella! 


Hoppas ni fick ett fantastiskt avslut på 214 och ännu en ännu mer fantastisk start på 2015! 

1 kommentarer

Anonym

07 Jan 2015 16:07

Ooohhh sååååå fina ni är!!! Vad glad jag blir att se dig sådär lycklig.

Grattis!!!

//tjejen

Kommentera

Publiceras ej