Sådär. Helg, hur mår ni? 

Har lite me-time i soffan med ett glas vin. Utanför snöar det och jag håller mig gärna kvar här under en filt. Igår blev jag hämtade efter jobbet, åkte och handlade hyllor och en spegel till hallen. Han fixade hemma och jag lagade middag. Efter såg vi en film jag grät som ett barn till och sen somnade jag i hans famn. 

Imorse åt vi en stor frukost och åkte  sedan till Ikea. Blev lite smått hemmet (som alltid just nu) och sedan åkte vi på en långlunch hos hans föräldrar. Vi pratade sommar och bröllop. Nu är han och tittar på hockey med min bästa väns kille och ikväll ska vi på middag. Mina två bästa vänner och deras killar. Så mysigt. 



Blev skjutsad på vagn som när man var liten. Nu ska jag snart göra iordning mig. 

Hoppas ni får en mysig helg med nära och kära! Puss 

Kommentera

Publiceras ej