I helgen byttes februari ut mot mars, det känns fint. Mycket nytt kommer att komma i mars och med lite sol utanför fönstret så känns det som att våren är på ingång. 

Min helg då. Fredag: 




Vi flyttade, drack senare vin, öl och spelade Beer Pong. Efteråt gick jag med dessa till escalier på ett glas. 



Sen hem till färdigmat och efter det gjorde vi glass och åt i soffan. 


Lördag. 

Frukost <3 och ett pass på gymmet (hör och häpna.... Tränar aldrig på helgen) men det var magiskt skönt. 


Efteråt gick vi och åt lunch. Är så såld på denna sallad. Sen vilade vi och hade det lungt och skönt. Kunna andas ut. 



Vi fortsatte med skagen, pulled pork och kycklingspett. Och självklart lördagsgodis <3 

Söndag, 1 mars. 


Vår i lägenheten! 


Vapiano till lunch. 


Täby C och lite shopping. Min kille hittade fina skjortor! 


Och sen hem till min gulliga men rätt tomma lägenhet. Så mycket kärlek i den.  M sov där första natten med mig, så det är lite som våran lägenhet. 

Sen handlade vi tacos och myste ner oss i soffan. En lugn och skön helg. 


Min dag började så här, med sällskap. Nu ska jag ut på lunchen och göra lite ärenden! 

Kommentera

Publiceras ej